Postup při vrácení nebo výměně zboží

Právo na odstoupení od smlouvy

Kupující (spotřebitel) má právo odstoupit od smlouvy zakoupeného zboží prostřednictvím e-shopu, e-mailu, telefonu nebo korespondenčně do 14 dnů od převzetí zboží.

  • Pokud se jedná o dodávku více druhů zboží nebo více částí, lhůta začíná běžet od převzetí poslední dodávky.
  • Odstoupení lze provést pomocí vzorového formuláře nebo písemně na adresu:

IQ-THERM
Komušín 76, 341 01 Horažďovice
IČ: 68802803

Vrácení zboží

Při odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit zboží:

  • nepoškozené a nepoužité, bez známek opotřebení
  • v původním obalu
  • s kompletním příslušenstvím, návody a dokumentací
  • s případnými bonusy nebo dárky

Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Doporučujeme zásilku pojistit – odpovědnost za poškození nebo ztrátu nese kupující.

Kontrola a vrácení platby

Po obdržení vráceného zboží Prodávající provede kontrolu neporušenosti a kompletnosti.

  • Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od doručení zboží na účet uvedený kupujícím.
  • Pokud je zboží poškozené, neúplné, použité nebo bez původního obalu, nelze jej považovat za „nepoužité“ a nebude možné uplatnit odstoupení – zboží bude zasláno zpět na náklady kupujícího.

Výjimky z práva na odstoupení

14denní právo na odstoupení neplatí například pro:

  • osobní odběr zboží na provozovně
  • neskladové výrobky vyrobené nebo dovezené na objednávku
  • zboží v uzavřeném obalu, který byl otevřen a nelze vrátit z hygienických důvodů (např. nátěrové hmoty, ochranné prostředky)
  • zboží smísené s jiným zbožím nebo rychle se kazící
  • digitální obsah, pokud byl dodán elektronicky a spotřebitel s tím souhlasil

Výměna zboží

Pokud dojde k reklamaci z důvodu vady, postupuje se dle záručních podmínek.
Výměna zboží je možná pouze po dohodě s Prodávajícím.

Kontakty pro vrácení nebo dotazy

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Odstupuji od smlouvy na nákup zboží: …………………
Důvod odstoupení: …………………
Jméno a příjmení zákazníka: …………………
Adresa zákazníka: …………………
Číslo daňového dokladu (faktury): …………………
Datum objednání: …………………
Datum doručení předmětu koupě: …………………
Číslo účtu pro vrácení platby: …………………

V ………………… dne …………………
Podpis zákazníka: ____________________________


Pokud chceš, můžu ti z toho udělat i hezkou HTML verzi pro web, připravenou k vložení, která bude vypadat profesionálně a čitelně.

Chceš, abych to udělal?